Ayazinannesiiiiii _mommmy yediğiniz şeyler nasıl bebekte gaz yapabiliyorsa sizin yediklerinizden kabızlık da yapabilir. Yediklerinize dikkat edin beslenmenizin bir kısmı anne sütüne gidiyor…
Ebrucoryilmaz Anne sütü alan bebekler için normalmiş. Kabız olmuyolar. Yapmakta zorlanıyolar sadece. Karnına masaj yaparak çıkmasını sağlayabilirsniz. Ben sab simplex gaz damlası kullanıyorum. İçirdiğim anda hem gazını hem tuvaletini yapıyor
Minnikkiz Ebrucoryilmaz bende onu kullanıyorum masajda yapıyorum ama benim bebeğimde 2 gündür yapmıyo
_mommmy Ebrucoryilmaz bende nurse harveys kullanıyorum her bezde masaj da yapıyorum ama yapamadı hala
Ebrucoryilmaz Minnikkiz çocuğunuza uygun gaz damlası bulmak zor. Benim bu 3. Damlam. Deneyerek bulmanız gerekiyor