yase_bora Kızlar selam ayin 8 inde tatile gideceğiz ve ben 6 sında hasta oluyorum, adeti geciktirmek için tavsiye edebileceğiniz bir şey var mı?
Dzeyy yase_bora ben yasmin hap kullanıyorum doğum kontrol hapı öyle durumlarda olmuyorm ama şişkinlik yapıyo onu söyliyim
Bgmgnr yase_bora doğum kontrol hapı tavsiye etmem reglinizden 3 gün önce primolut n hapına başlayabilirsiniz bıraktığınız günün ertesinde regl oluyorsunuz günde 3 kere diyor ama 2 kerede sabah akşam içseniz regl olmuyorsunuz. Bu hap adet geciktirici zaten
Merryyy yase_bora geçen sene bende tatilde oldum canım ilk defa tampon kullandım hiç geçirme sızdırma vs. Olmadı hap kullanma taraftarı değilim açıkçası düzenimi falan bozar diye bunu deneyebilirsin istersen