Ben bekletiyorum 1 saat çünkü bazen insan bilemiyor yapıyorum içmiyor inatlaşıyor ya da uyuyakalıyor o anlarda mamayı dökmek yerine termosa koyuyorum direk biberonda tutmuyorum çünkü termosta havayla temasını minimuma indiriyorum tabi bir de ılıklığını koruyor. Yani benim kaç kere denk geldi öyle 1 saat beklettiğim ama 1 saati 2 dk geçirmedim desem yeridir içime sinmediği an döktüm yenisi yaptım çünkü en fazla o kadar süre verdiklerine göre vardır bi bildikleri bozulma değil de vitaminsel olarak değeri düşüyordur tahminimce. E onu bebeğe versenizde sadece doyurmuş olmak için verirsiniz