tostosata 7 aylık bebeğim 4 gündür hastaydı bugün daha iyi ama iştahı hala yok 30 cc 40 cc işe yaşıyor resmen yoğurt çok severdi onu da yemiyo 😔ne yapsam geçerya
lceLady tostosata bizim iştahımızı etkilemedi ama düzelmesi 1 haftayı buldu diyebilirim. Düzenli kullanın doktorun verdiklerini iyi gelecektir cok gecmis olsun
Buse_efe tostosata antibiyotik kullsnıyorsan 3-4 güne geçirir kullanmıyorsan çok zor allah yardımcın olsun
BenMathilda tostosata 5.gunden sonra azalıyor ama iştah 2.haftadan sonra gelmeye başlayabilir, sevdiği yiyeceklerden az az sık sık vermeyi teklif edebilirsiniz
Liyanur1 tostosata Benim bebeğim de 6 aylık ateşi var boğaz ağrısı ve iştahı hiç yok çok üzülüyorum 5 gündür böyle
tostosata Buse_efe kullandık canım 3 gün ama yüzünde kızarıklık oldu isilik gibi mama yemiyor ağzına falan akıyor sürekli yüzünü falan yıkıyorum ondan mı kızardı ilaçtan mı anlamadım ki dün akşam vermedim o yüzden