sevginingucu Bebeğim 3,5aylık ve asla kendi başına durmuyor. Hep ben onu oyalıyorum. Oyun,sohbet vs. Kendisi tek başına 2 dakika bile oyalanamıyor. Sizinkiler de böyle mi?
Oykunil sevginingucu benimde o zaman öyleydi şimdi sadece emeklerden yalnız oda beni mutlaka görmeli 8 aylık oldu şimdide hep peşinde tehlikeli yeeelere gidiyor🥹
Nefeess sevginingucu 8 ay 10 günlük gece dahil sürekli yanımda gündüz beni görmesin huzursuz aglak gece yanından kalktigim an uyanıyor 😔