yyesilintonu Merhaba 3.5 aylik kızımın saçları çok dökülüyor ve önler resmen kel sayılır arkalar çoktu onlarda dökülüyor normal mi bu durum yapmam gereken biseh varmi
Subebek21 Çok normal biz de aynı şeyi yaşadık şimdi 13 aylık çok güzel uzadı ben de o dönem hiç çıkmayacak sanıp üzülüyordum🤦🏻♀️