HavinKoca Kizlar benim sol gögsumden cok az miktarda sut geliyor , 3 aylik kizim var ve emmeye basliyor 5 dkka sonra agliyor, diger gogsumu verince istahli istahli emiyor .. sizce ne yapmam gereliyor sol gögsume tekrar sut gelme sansi varmi sagolun
Baybars HavinKoca benimde öyleydi 2 aylık bebeğim sol tarafı daha fazla verin almiyorsa uyku halinde alistirin ben öyle yaptım 15 gündur sutüm arttı sizinde artar telaş yapmayın @@