Öncelikle herkese iyi geceler ve merhaba 01.08.2022 10.38 de bebeğim sezaryen doğum ile dünyaya geldi.
Bebeğimi ameliyathaneden çıkartıp gözlem altina aldılar. Daha sonrasında ise solunum sıkıntısı olduğunu söylediler solunum desteği alması gerektiğini bildirdiler. 1 haftalık tedavi olacağını normal olduğunu ve birçok bebekte görülebildiğini söylediler. İnsallah ki kimsenin basına gelmesin ve gelmemiş olsun ama cok korkuyorum üzülüyorum. Daha önce yaşamış olan arkadaşlar var mi süreciniz nasıl ilerledi 🙏🏻