2 gündür ateşi var ve bir anda çıktı oğlumun dişten kaynaklı düşündük tüm gece 39 lardan düşmeyince hastaneye gittik tahliller vs yaptık herşeyi temiz çıktı bir tek cobit testin sonucunu bekliyoruz henüz çıkmadı yalnız eve geldiğimizden beri ateş düşmüyor 38,5 39 hep serum ağrı kesici verdi doktor dolven calpol dönüşümlü kullanıyorum aşırı stres oldum ve bunalıyorum korkuyorum havale geçirecek diye nasıl düşer bu ateşşş bir yardım edin be olur 2,5 yaşındayız