Arkadaş büyüdükçe düzelir denilen uyku bize niye uğramıyor uğramayı bırak bizden baya baya kaçıyor daha da! 3 gündür 10 dakikada bir uyanıyor 10 dk uyuyor 3 4 saat depo yapıyor. Ne gece ne gündüz uyumuyor. Resmen zombi bir bebek doğurmuşum. Ben git gide inancımı yitirdim uyku konusunda. En iyisi uyumama eğitimi veren biri varsa gideyim de kendime o eğitimi alayım 🤦