Rav-Ebu Streptekok ilk bebeğimde yaşadım benimki baya şiddetli ve geç kalınmıştı bebege geçmesin diye yatış yapıldı bana 4 gün antibiyotik tedavisi gördüm 20 haftalık hamileydim. Geçmiş olsun bu arada❤️
Rav-Ebu Streptekok 2 yıl önceydi tam hatırlamıyorum ama doktor çok yüksek hemen yatış yapalım bebege geçmesin demişti