Kizlar yarin bebegimin kırkı çıkıyor yeni doğum yaptım zor ve stresli dogumum oldu 15 gun zor toparlandim memleketten evime geldim 20 gündür cok ağır grip atlatıyorum bugün dahiliye gittim bronşit olmuşsun dedi öksürük de var ama 4 5 gündür tad kokum yok ev komple hastalandık eşim test verdi negatif cikti bronşit ve sinüzit den koku tad kaybo olurmu sinirlerim çok bozuk günlerdir hastayım tad almiyorum diye iştahım yok sütüm de yok psikolojik olarak hiç iyi degilim