Kızlar merhaba
Adet kabı kullanmaya başladım dünden bu yana. Fakat her takmadan sonra sızdırma yaşadım. Anlatıldığı gibi de yerleştiriyorum vajinama fakat yine de hafif sızdırmalar oluyor. Onun dışında çok rahat bir şey ve memnunum. Nerede yanlış yapıyorum acaba? Aranızda kullanan var mı? Yarın havuza gideceğim ve orada sıkıntı yaşamamak için yanıma tampon da aldım ama tampon kullanma taraftarı değilim pek. Şimdiden teşekkürler