Bebeğim 7 aylık ilk etapta tadımlarla çok güzel bir şekilde ilerledik herşeyi tattırdım hemen hemen. Doktor tadımlar bitikten sonra çorbalar muhallebiler verebilirsin dedi sabah bir yumurta sarısı lor peynir ve keçiboynuzu özü tarzı şeyler veriyordum az da olsa Yiyordu öğlen de ya çorba yada muhallebi yapardım 1,2 kaşık yerdi en fazla zaten ölçümüz bir çay bardağı kadar şuan. Son 2 haftadır bebeğim ağzını açmıyor yani kaşığı uzatıyorum daha tadım yapmadan istemiyor o kadar üzülüyorum ki zaten bebeğim erken doğdu kilosu geriden geliyor annem her gördüğünde bu bebek niye bir türlü büyümüyor gelişmiyor diyor kaç aydır tipi aynı diyor sabahlara kadar stresten üzüntüden uyuyamıyorum ne yapabilirim blw tarzında ilerleyemiyoruz şuan kendisi yesin direksiniz belki kaşık reddi vardır belki dieceksiniz ama doktor şuan küçük olduğu içim blw verme dedi çorba muhallebi tarzında ilerle dedi henüz pütürlü verme dedi küçük 7 aylık doğduğu için neler yapabilirim zorlama diceksiniz kesinlikle zorlamıyorum kıyamıyorum zaten hemen ağlıyor ne yapacağımı şaşırdım elim kolum bağlandı resmen