Nefes30 Merhaba hanımlar 1 sene önce dormal doğum ile bir bebeğim oldu ilk adetimi 3 Haziran da gördüm ama temmuz da hiç adet görmedim bu düzensizlik normal mi
Latiko Nefes30 aaaa bende 3 haziranda oldum temmuzds olmadım 7 ay oldu doğuralı düzensizlikler oluyor bugün oldum şükür. 1 ay olup 1 ay olmuyorum doğurduğumdan beri.