Arkadaşlar bebeğim 36 haftalık doğdu, mecburen formül mama veriyorum , günde 2 kere anne sütü vermeye çalışıyorum falan … Günde 1 kere zar zor kaka yapıyor, o da kuru partiküllü bildiğin kum gibi taneli sarı birşey. Normal midir , var mı benimki gibi olan