Ozlemaydin Kizlar 12 gn oldu dgm ypali norml oldu tabi. Doguma giderkn jiletle aldim 12 gn icnde cok cikmis bokini bolgem. Acba alsm dikislerime bisey olurmu kilar icne girermi
Miniktavsan Ozlemaydin benimde sadece dikişin üzerinde çizgi şeklinde kalıyordu alamıyordum makasla biraz almaya çalıştım görünümü düzeltebilirsin belki ne kadar düzelirse🙄🤗 15 20 gün sonra bastırmadan jiletle almıstım
Ozlemaydin deletedmom4842 permatikle aldigim icn batiyor ciktigi icn bana batiyor hm dikislerim batiyor hm kilar 😑😑
deletedmom4842 Ozlemaydin Biliyorum bende öyle almıştım mecbur ama daha yeni olduğu İçin belki dikişlere etkisi olur.
Ozlemaydin Arzuayse yavas yavas almasina alirim hni kilar dikislerin oldugu bolgeye girse bn farrkeedn ondan korkuyorum
Arzuayse Ozlemaydin aynaya bakarak yap ben im disarda bi dikis farkettim otarafi almamistim insan gercekten rahatsiz oluyo