Arkadaşlar merhaba 2 yaşında oğlum var ama oyuncakları bir türlü sevemedi oyuncakla oynamıyor amacına uygun çok nadir oynuyor yaşına göre çeşit çeşit oyuncak aldım ama hiçbirinin yüzüne bakmıyor baksa da 2 dk bakıp bırakıp gidiyor bu şekilde sorun yaşayan oldu mu ? Yada bu sorunu nasıl çözebilirim çünkü ben oyunun başında oynuyorum babası oynuyor ama o bırakıp başka odaya gidiyor çözümü olan var mı ?