Gecen post acmstim mastit miyim neyim diye mastit degilmisim kizlar doktr dediki cekildgi icinde agri olablr cekiliyodr sut dedi ve bn yne bi uzulme aglama tuttu bni artk sagmayla ilgili soru sormak icin emzirme egitme odasna gtmstm cunku kac defa emzirme dansmanlariyla ugrastm emmedi onlar bile pes etmisti sutumu sagiyorum gelmiyo nerde yanls yapiyirm dye soracaktm ki emzirme danismani degsms dedi once bi ugrasalim dedi ugrastik yne ayni bna dediki siringayla besle bardakla icir biberonu unuttralim once dedi siringayla icerken bas bas bagiryo var mi byle yapip geri emmeye donduren artk salya sumuk agliyorm mamaya karsi degilim zatende veriyorm ama bnide emsin istyrm bu arada kizim 3 aylik