Berat_12 Çok huysuz bir saniye kucağımdan inmiyor sürekli ağlıyor yere bıraktığımı hatırlamıyorum dizinde benim gibi mi
prensesannesiiiiiiiii Berat_12 benimde böyle üstelik atak dönemini geçtik gece uyanmazdı sadece mamaya kalkardı şimdi yarım aaate bir uyanıyor gözü kapalı ağlıyor diş diyorum ama kabaran bişeyde yok gibi baktırmıyor ağzına
prensesannesiiiiiiiii Gündüz ağlaması yok şükür oyuncaklarıyla oynar am gece gözü kapalı ağlıyor piş piş yapınca susuyor