Yenidoganbakimi canım 8 ay 15 günlüğüm yaklaşık 1 haftadır aynı sorun var biberonu mamayı eliyle ittiriyor ama suyu vs alıyor ek gıdada yiyor. Ne yapcam bilmiyorum 8 saattir açç aç aççç …. :(( şuan iştahta kapandı
Farklı bir marka biberon aldım… hatta tek delikli ili delikli üç delikşi başlık aldım hepsinde aynı sorun istemiyor ittiriyor yeni yeni başladı bu huy. Bende uyuttuktan sonra mamayı veriyorum ama onda bile uğraşıyorum 5-6 kez denemem gerekıyor red edıp elıyle ıttırıyor