Kızlar merhaba ben doğumdan sonra ör çekildim fıtık çıktı. Belimde ve boynumda tarif edemeyeceğim ağrılarım car fıtıktan sandım. Ama bugün teyzenin biri spiral anestezi oldugumu fuyunca anesteziden oluyor dedi ama ben de fıtık da çıktı. Acaba doğru olabilir mi? İğne yapılırken hiç hissetmemiştim bile oysaki. Demekk kemiğe yapılan iğne sonuçta etki ediyor.ama ağrılarımı anlatamam yüzüstü yatamıyorum yatarsam kalkamıyorum çünkü. Gece ağrıdan uyanıyorum aglıyorum bazen. Sabah uyanıyorum uzun süre ağrı oluyor. Gün içinde ayaktayken bile acıyor Belim. Böyle olan var mı? Çözüm bulamadım?