Gyed Kızlar merhaba bu mamayı kullanan varmi kilo aldırma oranı nasıl gaz kabız yapıyor mu bebelag gold kullandık memnun kakmadık kilo alımı çok az oldu meme + mama gidiyoruz bir fikir verin
Yusra34 Gyed Bu mamanın içinde bol bol pirinç unu,nişasta var. Kilo alır merak etmeyin. Ama bebelac gold un içersindeki vitaminlerin bir tanesi bile yok içinde. Sağlıklı beslenmesinin hiç mi önemi yok? Neden kilo alsın istiyorsunuz?
Zuzuuu Gyed Bir arkadaş kullanıyor aşırı derecede kilolu bebeği sağlıksız bir kilo ne kadar iyi olursa 😏
maymay Gyed ben kullanıyorum gayet memnunun keşke önceden deneseydim diyorum gaz vesiare hepsi güzel tavsiye ederim ama tabi her bebekte aynı olucak diye bişey yok bi dene derim ben
Gyed Yusra34 kilo alimi geride çünki fakindaysan gaz ve kabızlık sikayetimizde var kilo alması da lazim
Yusra34 Gyed İşte bebelac gold içersindeki probiyotik barsaklarını düzenliyor. Bu yüZden adı gold. Kabızlık falan yapmaz. Kilo alımı düşükse eğer doktorunuz değerlerine baksın. Kansızlık ya da baska bir durum da engel olabilir
Gyed Asya0723 kullandık canım ama gaz çok oldu kabız da yaptı bebelag gold da çözülmüyor katı oluyor şaşırdım iyice
ayazasaf Biz evolvia 1 numara kullanıyoruz meme+mama olarak kilo alımı gayet iyi içerk olarakta vitamin bazında dolu
Asya0723 Gyed ona bişey diyemem her bebek farklıdır veya mamadan mıdır yoksa sindirim sistemi geliştiği için de gaz sancısı olabiliyor o mudur bilemem ben en iyisi dr unuzla görüşün en iyi mamayı o önerir duruma göre
Busra_ugur57 Gyed bebelac gold çok kaka yaptırıyor o yüzden kilo alımı olmuyor aklınızda bulunsun bebivita iyi kullandım kabin yapmıyo