İyi akşamlar çok bunalmış durumdayım doğal gaz yok bizim burada tüp kullanıyoruz çok koku yapıyor 2 3 kez değiştirdik tüm evden kokusu geliyor biyerden sizdiryor mu diye baktık kontrol ettik yok ocağı da değiştirdik yine geliyor siz hangi tüp tan kullanıyorsunuz sizdede koku yapiyormu