Oğlum şuan 14 ayı bitirmek üzere ve uyurken 2 kere kalkıp emmek istiyor ama emdirmesemde uykuya geri dönebiliyor alışkanlık halini aldı gün içinde çöl aramıyor sadece uykusu gelince önceden hiç böyle değildiii şimdi sanırım uykuyla bağdaştırmaya başladı .. naasıl memeyi bıraktırmalıyım ? Neler öneriyorsunuz … bir yandan kesmekte istemiyorum ama böyle çok sık uyanıp dışarıda çok fazla meme istemeye başladı emmek değil hemen uyuyor …