32 aylık kızım, yaklaşık 3-4 aydır bezi bıraktık ama bıraktığımız dan beri sadece çişini normal şekilde yapıyor ama iş kakaya gelince resmen olay çıkıyor evde🤦🏻♀️ asla lazımlığına yapmıyor bez taktırıyor o şekilde bile zar zor yapıyor, sürekli popom acıyor diyerek mızıldanarak yapıyor ama oturarak yapmayı kabul etmiyor ne desem boş hiçbişekilde kabul etmiyor söylediklerimi, oturarak yapsa kolay çıkıcak ama maalesef, bu korkusunu nasıl yenicem bilmiyorum, bi fikriniz varmıdır