3 aylık erkek bebeğim saat 18da koymuştum yeni bezini ozamandan bu saate kadar işememiş hiç bezindeki çizim hala sarı. Endişelenyorum acaba enfeksiyon bişey mi oldu diye. İnşallah kötü birşey yoktur. Çok canım sıkkın kızlar 😞. Sizde böyle bir durumla karşılaştınız mı?
Günde kaç bez doldurmaları gerek? Zaten birkaç gündürde kakasını 2 defa yapıyor. Karnı falan şiş değil sanki. Sizce neden olabilir?