Bugram06 Geçen bizim de randevumuz vardı iptal ettik. Bir çok doktorun videosunu izledim bu yaşta önerilmiyor. Hem çok hareketli oldukları için iyileşme zorluğu oluyormuş ve kanama riski daha fazla oluyormuş hemde psikolojik olarak tam cinsiyet keşfetme döneminde oldukları için travma bırakabiliyormus. 6 aya kadar yapılmadiysa 6 yaştan sonra yapılması öneriliyor