Serap47_ esasi nekadar gerçek bilemem ama bunları hesaplarken asıl doğma zama ini düşünerek hesaplamak lazımmış bu atak aylarında da geçerli bide öyle düşün canım 2 Ay erken doğdu ise 3 aylık olarak karşılaştır bakalım bide hiç mi kaldıramıyor ve yüz üstü kot ben göğsüme koydum hep ozaman öğrendi 20 gjnlukken kaldırıyor du Ha tutamıyor du ger düşünüyordu da şuan 2 ayiz rahatça tutuyor da ama bugün grupta bu konuşma geçti oğlu 4 aylık oda tutamıyor başta tutuyormuş egzersizleri bıraktım diyor yine tutamıyor bırakmayın sizde diyor yeniden başlayacağız diyor ben hiç egzersiz yaptırmadım ama arkadaş da böyle yazmış