aselliyam23 Kızlar bebeğim gece bin kez uyanıyor sicaklardan yatamiyor sürekli terliyor yattigimiz odanın camını açıyorum gece 2 gündür ama hasta olurmu diede korkmuyor değilim siz gece cam aciyomsnz çocuklu odada
Klymeneninatlasi aselliyam23 cam açmamak neden anlamıyorum. Bebeğinizin belli ki sıcaktan uyuyamıyor. Biz bile uyuyamıyoruz neden açmıyorsunuz? Kaç aylık bebeğiniz?
amansallagitsin aselliyam23 odanizin kapisi kapali olsun ceryan yapmasin teri uzerinde kurumasin hasta olmaz
aselliyam23 Klymeneninatlasi canım tam okuyamdin sanırım 2 gündür açıyorum zaten ama korkuyorum hasta olurmu die ekledim zaten 1 yaşında bebegim
Klymeneninatlasi aselliyam23 yok canım benim neden olsun. Benim bebek 2 aylıktı geçen yaz klimalı odada yattı. Ki bu yazda devamlı klimanın altında. Rüzgar çok alıyorsa üstüne müslin atıver
aselliyam23 Klymeneninatlasi örtü hiç sevmiyor direk uyanıyor üstünü örttüğüm zaman atıyor üstünden ortemiyrm malesef umarım olmaz teşekkür ederim 🙏
prensveprensesannesi35 aselliyam23 sıcaktan terliyordur canım bizim gibi düşün nasil sıcaktan uyuyamiyoruz onlarda aynı bende ya klima acıyorum serinliği geliyor kisikta yada cam acıyorum
Rav-Ebu aselliyam23 ne camı bacım kapı pencere baca vantilatör hepsini açıyoruz üstelik 2 bebeğim var biri yenidoğan bu sıcakta asıl sıcaktan hasta olur
Balkiz15 aselliyam23 2 bucuk ayligiz balkonda hafif esinti var urfadayim cunku çok sıcak. Gündüz klima gece de balkonda yatıyoruz muslinle kundak yapıyorum
Birbebetoannesi aselliyam23 biz güneydoğudayız buraları buram buram sıcak , gece evin her tarafı açık sadece zıbınla yatıyor 1 yaşında oğlum , gündüz de 5 6 saat kadar dönüşümlü klimayı durulmuyor