Ekinnazinannesi1221 bende de durumlar aynı profa goturuyorum yemiyosa ısrar etme diyo emiyosa veya mama veriyosanız o yıne doyuyodur diyo yapıcak bsy yok gecmesini beklicez bende oyle sabah kahvaaltı hazırlarım yemez sonrasında meyve veririm yer,sonrasında püre yada corba yaparım yemez ,yogurt verirm yer devamlı emer boyle gecıyo gunler bnde uzuluyorum ama zorlasak iyice beslenme reddi olucak diye korkuyorum bide cevremdekilerin blw yapıp katır katır yiyen bebekleri gorunce insan bi tuhaf oluyor sizi cok iyi anlıyorum milletin de lafları ayrı bi yandan ama her cocuk kendince ozel napalım