Arkadaşlar ben memurum. Acaba bginiz varmi bana yardımcı olurmusunuz. 4 temmuzda göreve başlamam lazım izinlerimi kullanıyorum.bu 4 temmuzdan ilk 6 ay 3 saat ondan sonraki 6 ayda 1.5 saat süt iznim mi oluyor. 25 martda doğum yaptım.
4 ocak 2023 yılına kadar 3 saat, 4 ocaktan da
4 temmuz 2023 yilina kadar da 1.5 saat mi oluyor