Tugcedemir246 Kızım son 1 haftadır aşırı iştahsız Mama asla kabul etmiyo Ne versem yemek olarak istemiyo Resmen suyla gününü geçiriyo Hiç böyle değildi yaa çok üzülüyorum 😣 sizin aynı ayda olan bebekleriniz varsa öneriniz varmı bizim için Kafayı yemek üzereyim😞
Banu43 Tugcedemir246 ben suyu kasikla iciriyorum o sirada yogurt corba kasik mamasini su diyerek iciriyorum bizimki hemen agzini acıyor
Doruk1-Arsen Tugcedemir246 merhaba benim bebeğimde 2 3 hafta önce bu şekildeydi ağzını hiç açmıyordu yesin diyede zorlamadım yavrum meğer diş çıkarıyormuş diş döneminde iştah azalırmış dişi patlayınca eski haline döndü şuan yemesi düzeldi belki diş çıkaracaktır sizin bebişte
Banu43 Tugcedemir246 bizimkide agzini acmiyordu 3 4 saat ac biraktim mamasini azalttim suan yiyor cok şükür dut pekmezi de verebilirsiniz
Rainnnn Bizimkide öle sıcaktan galiba . Normalde 3 saatte bir süt veya çorba vs içerdi arayı uzattım 3,5 saate çıkardım birde yemekten 1 saat önce su vermiyorum😖 biraz olsun etkili oldu
Tugcedemir246 Rainnnn benim kızımda dediğiniz gibi 3 saatte bir muhakkak yemek yer Yemeğin üstüne mama içerdi o derece Ama şuan bu durum beni çok üzüyo Öğlen yediği mamayla uyudu resmen
Rainnnn Tugcedemir246 benimkide yemekten hemen sonra mama içer aç gibi hemde ama ben acıkıp mamaaağğ diye bağrınca hemen çorba falan veriyorum veya meyveli yoğurtlar yapıyorum biraz aç kalmasını bekliyorum yoksa aynı bizimkide
Tugcedemir246 Doruk1-Arsen sanırım bizimde dişten kaynaklı İlk oğlumda hiç böyle durumlar yaşamadım Kızım bana herşeyi yaşatıyo saolsun😀