melegim71 Iyi aksaamlar kizlar kizim ayin 19 da yasina giriyo saglik ocagundaki ebe bize ayin 24dunde gelin demis fakat benim en gec 19 20 si gibi memlekete gitmem gerekiyor acaba saglik ocaklari erken izlem aşı yapma sanslari varmı
Aysimannesi melegim71 gün dolmadan aşı yapmazlar . Gideceğiniz yerde misafir hasta olarak kayıt açıtırıp günü gelince aşısını yaptırırsınız
210921 melegim71 sizin 19 da yaşı doluyor muş benimde 21 ağustosta yaşını doldurdu kızımın dogum günün memlekete gitmiştim orda kutladım bir gün sonrada kizimi kaybettim
Sevnurr melegim71 Erken yapılamaz günü gelmeden. Ama gittiğiniz şehirde yani yanında kalacağınız ailenin aile hekimliğine gidip misafir hasta olarak yaptırabilirsiniz
Sevnurr melegim71 Kusura bakmayın tarihe bakmadan yazdım diğer yorumları görünce anladım. Başınız sağolsun tekrardan rabbim cennette kavuştursun
210921 Bizimde 21 de yaşımız doluyor ben sordum istersen memlekette yap dedi istersen döndüğünde yaparsin dedi 1 aya kadar olur dedi
melegim71 210921 1 ay suresi var yani ozaman ebeye sorayim ben gelinfe olur derse oyle yapayim cunku cok durmicam 2 hafta felan
210921 melegim71 Ben bu uygulamayı silmistim 3 aylık bebeğim var şimdi o yüzden indirdim. Dün gece 2022 mesajlarını farkettim. 2022 de kızım için indirmiştim bu uygulamayi kızımı kaybettim 2022 ağustosta o yüzden mesajları görünce yazmak istedim :(
iremosa 210921 ahhhh başınız sağolsun Allah sabır versin. Yeni bebeğinize upuzun sağlıklı ömür nasip etsin 😔
melegim71 210921 oyyy başın sagolsun cok uzuldum cok nedesem kelimeler yeter diceklerime cidden 😥😥 Rabbim sana sabır versinnn arabbim sana birdaha nasip etmis Allahim ona uzun ömürler versin