Kızım eylülde 3 yaşına giricek. Bu zamana kadar hep beraber yattık. Eşim salonda yatıyordu. Zaten ek iş yaptığı için geç saatlere kadar oturur o. Ama artık şikayet etmeye başladı. Çocuğu odasına alıştır die. Kızımın bazası var. Ama geceleri kalkar su içer. Bazen uyanır. Yan odadan duyamam ki. Hem çok alıştım ben ona nasıl bırakıcam. 🥲 gece lambası takıcam odasına yere yastık koyucam düşmesin diye. Başka napabilirim. Yatak koruyucu yok yanlarda. Direkt baza ve yatak. Ama yüksek değil. Tek yanı açık. Diğer tarafı duvar