inciko çok bir zaman kalmamış ama bence yine de 6. ay doktor kontrolünden sonra doktorunuzun yönlendirmesiyle başlayın. Her doktorun izlediği yol farklı oluyor. Mesela burada anneler genelde sebzeyle başlayın günde tek öğün diye yazıyorlar ama kızımın doktoru ilk başta günde 2 tadım, sabah başka, akşam başka, yoğurt ve muzla başlayabilirsin demişti. Kiminin doktoru kıymayı ve yumurta beyazını geç verdirirken kimininki daha erken başlatıyor. Yani doktorunuz yönlendirsin, bir problem olursa da bilgisi olur ona göre yol izler. Alerji konusunu anlayamadım. Emiyor mu? Neye alerjisi var bilinse ek gıda dönemi daha kolay geçerdi