Lovelandik-55 dolvenın sureklı kullanımını onermedı bıze tanıdık hemsıre. Calpolle donusumlu kullanın demıstı kı ates cok cok yuksekse ve de dusmuyorsa yoksa calpol yeterlıyse yanı dusuruyorsa onu kullanmanıza gerek yok. Surup ıcmedıgı ıcın fıtıl kullanıyrm ben oyle durumlarda ılk defa verınce kandırıyrm surupla baslıyrm sonrasınds katıyen ıcmez ya da ıcırdıgımı kusar. Boyle bır durumunuz varsa da dr a soyleyın fıtıl verır. Bır de bana fıtılle calpol aynı etkıde demıstı hemsıre cok yuksektı atesı, dolvenı donusumlu mutlaka kullanmaya calıs dedı ama kullanamadım. Ve bır de ates normalde cok yuksekse artmadan ver cok yukselırse dusmesı zor olur da demişlerdi. Cpk gecmıs olsun🌺🙏🏻🤗