Yusufum0633 Kızlar bebeğimin pakmak uçları böyle kahverengi sizce bu normal mi 4 aylık normalde öyle değildi yeni oldu 🤷🏻♀️
Unikorniko Morarma gibiyse kalp rahatsızlığı belirtisi, ayaklarını, ağız kenarlarını kontrol edin. Fotograftan anlaşılmıyor bu arada