Olmazbebek Kızlar Kayseri çok sıcak bebeğim iki gündür aşırı terliyor yattığı yer su dökülmüş gibi ıslanıyor bez değiştiriyorum bez kupkuru çişini yapmıyor hiç terle mi atıyor acaba
SametIlgaz01 Olmazbebek bebeğiniz kac aylık biz de adanada aynı durumdaydık 7 aylik olduk su içiremiyordum sürekli emmesine rağmen idraru cok az ve koyu renkti doktora gittik yetersiz sıvı alımından olur dedi annemlere yaylaya geldik düzeldi terlemiyor dolu dolu da idrarını yapıyor cok şükür
Elf123 Olmazbebek su içirin suyu yerle atıyor oğlum da öyle emzirme sonrasında bile su veriyorum serinlesin diye cok sıcak hava
ikievladimveben SametIlgaz01 bacım ayni sorunu yaşıyordum hastaneye gittim kum döküyordu terlrmeside d vit eksikliğinden dedi benim oglum cok su iciyor ona ragmen az cis yapiyor dedim terliyor o suyu terlede atabilir dedi
Olmazbebek SametIlgaz01 bebeğim 3 buçuk aylık bende iki güne kadar köydrydim bebeğim terlemiyordu çişini iyi yapıyordu burda sıcaktan çok terliyor çişini yapmıyor
Olmazbebek ikievladimveben benim kızım da iki gün önceye kadar köydeydim çişibi iyi yapıyordu terlemiyordu serin di köy sıcağa gelince öok terlemeye çişini yapmamaya başladı
SametIlgaz01 ikievladimveben kan ve idrar tahlilleri temiz çıkmıştı bizim de su içmediği ve çok terledigi icin demişti doktor
Nilican Olmazbebek muhakkak doktora sorun derim o aylarda idrar çıkışı çok önemli demişlerdi hatta kakaya bakma idrar yapıyormu diye sordular bir de imkan yok mu klima vs
Olmazbebek Elf123 bugün su içirmeye başladım öğlen içirdim 5 6 çay kaşığı bide yatarken verdim çünkü 35 derece hava doğru düzgün emmiyor da
Elf123 Her emzirme sonrası ver çişi düzenlene kadar sende bol su iç bizde yerleşiğimiz için sütümüzdeki su oranı azalıyor doktordan dinlemiştim bol su iç her emzirme sonrasıdaa bebeğe bir kaç kaşık su ve çişi normale dönene kadar
Olmazbebek Mlknlbnt yani çok da düzelmedi de biraz daha iyi ben doktora götürdüm doktor da sıcaktandjr dedi zayıflamıştı idrar tahlili verdik bişey çıkmadı şükür