İyi akşamlar kızlar. 1 ay sonra kızımın doğum günü 2 yaşına girecek nasipse aile arasında kutlama yapacağım ama nasıl birşey yapacağıma daha karar vermedim. İlk doğum gününde unicorn konsept yapmıştım kıyafetine kadar öyle aldım ama bu doğum gününde aklıma birşey gelmiyor. Sizler neler yapmıştınız acaba banada fikir olmuş olur 😇