hellomom bana doktorlar ısrarla mama ver,hemşireler verme diyor ama😏 ya herşey çok karışık bebeğim mutlu mu onu da bilemiuorumki işte. Gündüz pek uyumuyor genelde emiyor zaten ve uyuyorsa öyle uyuyor bide bir iki kez 1 saat falan kenarda uyuyor. Akşam 5ten sonra ayaklarını çeke çeke kıpkırmızı ola ola ağlıyor sonra ben 9 gibi uyku moduna geçirmeye çalışıyorum işte karanlık,sakinlik,masaj... gaz sancısı çünkü bence o ağlamaları..12-1e kadar işte gaz alma,emme şeklinde.sonrası sabaha kadar rahat hatta fazla rahat uyuyoruz ikimizde🥴hele bu gece hiç uyanamadım kendimi berbat hissediyorum saat 6 da bi uyandık biraz emdi sonra yine uyudu 9da uyandık. Halbuki geceleri emzirsem belki kilo alcak ama gündüz hiç uyuyamadığım için gece uyanamıyorum. O ağlasa ses etse duyup uyanıyorumda o da hiç ses çıkarmadı bu gece