BerrinHEA dorukbenaninannesi yaaaa evet çok küçükmüş daha yavrum o şekilde daha da zor olurdu adınıza çok sevindim inşAllah güzel olacak her şey
BerrinHEA puskulinthehouse işin en güzel tarafı abimin ( kaynımın ) sekreteriyim beni çok iyi şekilde idare edeceğini düşünüyorum 😅
bebiskoooo BerrinHEA çalışan annelerin bebeğin daha özgüvenli kendinden emin oluyorlarmış bende çalışıyorum 3 aylıkken bakıcıya verdim canım yeni işin hayırlı olsun Rabbim sana güzel yol çizmiştir
BerrinHEA Alperenm evet gerçekten öyle ruhuma iyi gelecek ne kadar güzel annelersiniz içime su serptiniz resmen ♥️