Bende 1 ay falan olacak sütten bırakalı oğlum 28 aylık, geçen haftalarda test yaptım tek çizgi çıktı bugün yine yaptım negatif çıktı işte yarın da kan testi vericem bence borçlardan geçim sıkıntısı ve stresten 2 buçuk aydır adet olmadım ya da hormonal değişikliklerden ötürü bilemiyorum. Kan verdikten sonra her şey anlaşılır zaten değil mi