Zzzehra___ merhaba kızımın gözü 23 aylıkken öyle olmuştu. Sonra Adana göz de profesöre gittik ilaçlar verdi şu an şalazyon çok az farkediliyor belki de tamamen geçmiştir. Ameliyata gerek kalmadı çok şükür. Ama arada kırmızılık oluyor gözlerinde. Buda yapısıyla kan değerleri ile alakalıymış