Ynianne al benden de o kadar ama benimki 9,5 aylık. Artık kafamın üstüne çıkacak çok az kaldı. Vs sürekli yakamda. Tuvalete bile gidemiyorum. Yürüse belki düşer yakamdan diyorum ama 🤷🏻♀️ Allah sağlık versin ne diyim. Bir de hep mızmız almazsan ya da oturtursan hele ki altını açmak için yatırırsan eyvahlar olsun