Karerrbala Bebeğim 16 günlük ve neredeyse 4 5 gündür sağ gözü sürekli capaklaniyor. Bu durumu yaşaan varmı? Nasıl kurtuldunuz? Çok rahatsız oluyor bebeğim bu durumdan. Sıcak suyla temiz bezle siliyorum ama yine devam ediyor.
Meltemidil Karerrbala merhaba aynı durum bizdede var doktor zamanla geçer gözyaşı kanalları tıkalı oldugu ıcın çapaklanıyor dedi gözpınarlarından burnuna doğru masaj yapın
Ejderhahavva Karerrbala gün içinde 4 5 kez anne sutu damlatin geçirir....eğer devam ederse doktora götürün mutlaka
Nisan2019 Karerrbala merhaba bebegim 2 3 gunlukken bizde de bu sorun vardi 3 ayda tamamen gecti oncelikle goz doktoruna goturun bize damla ve masaj vermisti
Gizos2 Benım bebegımde oldu aynsı ıslak mendili kaynamış sonradan sogutulmus suyla yıkayıp kendi sütümü damlattım bebegin gözüne dıştan içe doğru sürdüm geçti hemen
Karerrbala Gizos2 Su ile silme işlemini duydum ama süt damlatmanin iyi olmadigini duydum. Teşekkür ederim 🤗
Karerrbala Meltemidil Evet bugün sağlık ocağındaki ebe de aynısını söyledi doktora goturene kadar masaj yapın dedi
[silindi] Sakın süt sürmeyin gözüne burdakileri dinleyip süt güçlendirici içeriğinden dolayı gözdeki mikropları da güçlendiriyor iltihaba kadar gidiyor çay ile temizleyin daha iyi. Ama kaynamış ılımış su ve pamukla düzenli silebilirsiniz zamanla azalıyor.
Karerrbala [silindi] Süt olayinin iyi olmadığını duymuştum o yüzden yapmadım. Kaynamış ilimiz suyla sildim birde bayat çay ile siliyodum bugün sağlık ocağındaki ebemizde masaj önerdi. Onada başladık 🤗🤗