Anneler herkese iyi akşamlar🌸 bebeğim 4 aylık olmak üzere. Regl döngüm başladı ondan mı yoksa son zamanlarda sütüm az diyerek stres yaptığım için mi bilmiyorum özellikle bir kaç gündür sütüm çok azaldı. Hatta öyle ki bebeğimin bezinde üre kristali bile gördük. Sma optipro ve hipp combiotik mama denedik. Önce uykusunda verdim iki saat sonra olduğu gibi kustu. Sonra gün içerisinde denedim 5 cc bile içmemiştir ama herşeyi kustu.
Beslenemiyor ve ben çok huzursuzum. Stres yaptıkça sütüm daha çok çekiliyor. Bir kaç kere mama içse o süreçte bende dinlenirim sütüm düzelir diye ümid ediyorum. Ama nafile. Sütün tadını aldığı an öğürmeye başlıyor. Uykusunda bile anlıyor mama olduğunu. Doktor kontrolümüz iki gün sonra.
Tavsiyeniz var mı? Zorlamamak mı lazım? Ama aç uyuduğunu düşündükçe de kafayı yememek elde değil. Nolur bir bilen varsa yardım etsin