Ardenege38 bebeğim 8 ay 5 günlük gibiydi yaptı bunu. Şuan 8 ay 10 günlük. evet canım geçen akşam birden bire bebeğim uyurken aniden ağlamaya başladı hiç yapmazdı… ama nasıl ağlıyor hıçkıra hıçkıra korka korka hıg hıg hıg diye sürekli kıpkırmızı oldu gazı mı var ki acaba dedim ne olsa sakinleştiremedim… dua falan okudum yok. bebeğim beni duymuyor görmüyor aslaaa… eşimde kucağındaydı ver ver diyorum halen piş piş yapıp uyutmaya çalışıyor.. çoçuk şokta diyorum görmüyor duymuyor sakinleştirmem lazım ayıltmam lazım diyorum.. yok yok uyusun dur dur diyor halen hıg hıg diyor bebeğim.. en sonunda aldım kucağıma… lavaboya gittim hafif soguga yakın ılık bir su açtım.. elimi ıslattım alnına yavaşca su sürdüm gözlerine su sürdüm ellerine ayaklarına, sonra yüzünü komple şaplatmadan yavaşça yıkadım.. sakin ses tonuyla sessizce konuştum bebeğimle tamam güvendesin dedim tamam oğlum dedim sarıldım çoçugum gözünü açtı bana baktı sakinledi… tamamen normale döndü… normale dönünce he, mama , dede normal kelimeler çıkarmaya başladı.. hemen balkona çıkarttım sırtına bişi attım dik pozisyona getirip sakince konuştum derin nefes aldı temiz hava aldı… kendine geldi 30 dk falan ayık tuttum bebeğimi.. su verdim sonra besledim az bişi yatırdım tekrar 1 saat kadar kucagımda tuttum. Nadir dışarı çıkarım o gün, gün aşırı eşimle dışadaydık gelen geçen bebeğime baktı yanına gelip bişiler söyledi ay ne güzelsin sen gözleri vs dedi … insan maşallah subanahallah der ya.. nefisleri degdı yemın ederım. Dua okumustuk cıkmadan önce daha fazla okumak gerekir nefisten bebek krize girdi benim bebegım aglayan bir bebek değildir sakindir. Bizde şoka girdik ama öyle atlattım ben