Kaşlarımın arası seyrek o yüzden ben de yaptırmak istiyorum ama bir zamanlar meşhur olan bir oyun vardı angry birds diye oradaki kuşlara benzemek istemiyorum 😂 çünkü çöpü yer tıpkı o şekilde kalıp gibi adeta İDO Tatlıses kaşı yapıyor aranızda yaptıran var mı? Çok acıyor mu? İyileşme süresi ne kadar ? İşlem sonrası şişme ağrı oldu mu? Kaş renginiz zamanla grileşip turunculaştı mı?