Ayazinannesiiiiii 6.ayda ilk dişi patladı 6 buçukta 2. Dişi patladı 7.ayda da üstten ilk dişi patladı üstten ikinciyi bekliyorum ama herkesten gibi olmadı bizde sadece huysuzluk hafif ateş ishal bi de ağrısı oluyordu çok herkes şişer ilk damagi sonra Pirinç gibi olur sonra patlar diyordu bizim minnacık şişti sonra patladı bende o yüzden dişe yormamistim herkeste farklı oluyor